Friday 14 April 2017

adakah kanser boleh diubati.?








KANSER
Hakikat kanser kita semua pun telah tahu dan selalu dengar melalui media masa (TV , radio dan akhbar), bahawa kanser tidak boleh disembuhkan, virus kanser tidak boleh dibunuh atau dimatikan, bahawa kanser adalah pembunuh utama didunia , rawatan yg  ada sekarang dengan memberi makan pil dadah, injeksi ubat bius/pelali, chemotherapy  dll, semua ini hanya bersifat sementara, tidak menyembuhkan sepenuhnya. Kanser juga tidak boleh disembuhkan dengan pembedahan. Anda membayar harga pembedahan itu ratusan ribu ringgit dengan harapan untuk sembuh? Walau pun anda terbang ke USA atau UK melakukan cancer operation dgn membayar jutaan USD untuk sembuh?  Jawabnya tidak, kanser itu tidak akan sembuh walau pun dibedah dengan peralatan canggih bernilai jutaan ringgit. Pembedahan juga bersifat sementara kerana hanya membuang natijah (buah) penyakit tetapi tidak mencabut akar umbi penyakit. Bahkan selepas pembedahan, peluang anda untuk mati adalah lebih cepat, ini kerana bisa pisau campur bisa virus KANSER akan memburukkan lagi tahap kesihatan diri anda. Memang benar soal mati adalah di tangan Allah tapi usaha ke arah kesihatan Tuhan serahkan pada kita.
Penyakit kanser merupakan punca pendapatan utama industry perubatan dadah (Big Pharma) , ada banyak cara yg natural untuk menyembuhkan penyakit kanser tapi tidak dibenarkan oleh industry perubatan moden. Chemotherapy diguna oleh para doctor untuk merawat pesakit kanser tetapi chemotherapy memberi kesan sampingan yg sungguh dahsyat  iaitu ia akan membunuh sel sel yg sihat, merosakkan system pertahanan badan (body immune system) , Oleh itu akan membunuh pesakit dengan cepat. Pabila banyak pesakit kanser itu mati selepas proses chemotherapy, maka para doctor akan menyalahkan penyakit kanser, bukan menyalahkan chemotherapy. Chemotherapy merupakan punca keuntungan no 1 kpd hospital dan klinik. Dari setiap 100 pesakit, 97 pesakit akan mati kerana chemotherapy, hanya 2%—3% shj yg akan hidup selepas rawatan chemotherapy, itu pun tidak lama nanti pasti akan mati jugak .
Akar umbi penyakit kanser ialah jutaan virus kanser yg telah bersemadi dalam tubuh seseorang pesakit kanser, virus itu telah berenang dan menyelam larut dalam sel darah mereka, beranak pinak dan membiak dengan subur kerana mendapat makanan yg lazat dari tubuh.  Virus ini tak kan boleh dibersihkan (dimatikan) walau pun seseorang itu melalui rawatan radiotherapy, dialysis atau chemotherapy kerana sifat virus ini sangat halus hampir tak dapat dikesan oleh kanta pembesar, almost invincible. Pasen kanser akan merasa sakit yg amat sangat pabila virus ini mula menggigit dan memakan tisu tisu badan, dengan memberi injeksi ubat bius dos tinggi hanya akan menyebabkan pesakit tertidor pengsan tak sedarkan diri tidak merasa sakit namun virus kanser tetap akan terus mengganas terus menyerang tanpa henti.
Kepada mereka yg duduk jauh tetapi ingin mendapatkan rawatan kanser dari kami, elok lah berhubung dahulu samada melalui calling atau whatsapp untuk mengenalpasti situasi sebenar. Dapatkan maklumat penuh tentang kami dalam ruangan “hubungi kami”     


0 comments:

Post a Comment