Friday 14 April 2017

Harapan untuk pesakit sebelum dialysis. Wajib baca ni






DIALYSIS
PERHATIAN PESAKIT DIALYSIS
Anda mencari penyelamat? Selama ini anda menjadi mangsa si perakus yg mementingkan untung untuk membina gunung emas bagi dirinya dan menjadikan anda mangsanya dengan membahayakan kesihatan dan nyawa anda, seterusnya menghalang anda dari mencari rawatan alternative lain untuk sembuh sepenuhnya, dia mau anda terus melanggang mesin cuci itu supaya wang terus menerus mengalir masuk ke poket mereka tanpa henti. Industri Dialysis tidak akan membenarkan anda berhenti dari menjalani rawatan dialysis dan tak mau bagi sembuh sepenuhnya, jika anda ada keinginan atau mengharap untuk sembuh maka anda terpaksa gunakan akal sendiri, mereka akan lepas tangan dan tidak akan tolong. Mereka itu memeras wang ketika anda sedang sakit menderita, mereka akan usahakan supaya penyakit dan penderitaan anda terus berkekalan tanpa henti untuk membolehkan mereka jadi kaya raya. 

DIALYSIS ADALAH PEMBUNUH DAN MEMERAS WANG, MESTI DIHENTIKAN
Setiap hari ribuan manusia menjalani rawatan dialysis hanya untuk memberi untung kepada industry dialysis, nyawa pesakit menjadi nyawa-nyawa ikan dan bukannya untuk sembuh sepenuhnya tapi hanya sementara shj , 1hari selepas dialysis badan ok masuk hari ke 2 ok tu hanya tinggal sikit je, masuk hari ke 3 badan sudah tak ok, masuk hari ke 4 rawatan dialysis sudah menjadi wajib atau nyawa anda melayang. Sebelum ini (sebelum anda menjalani rawatan dialysis) tidak semestinya anda mati pada hari ke 4 , anda mungkin sakit sakit sedikit tapi tak la hingga membawa maut tapi sekarang anda tiada pilihan, jalani rawatan dialysis atau maut menunggu, nyawa melayang.  

SEBENARNYA DIALYSIS TIDAK DIPERLUKAN
Pesanan kepada pesakit ginjal: Jangan biarkan wang anda di rompak oleh Dr, tiada kebebasan hidup, fikiran sentiasa terganggu, masa depan jadi gelap. Jangan biarkan itu semua berlaku pabila anda setuju untuk menjalani rawatan dialysis. Ketahui lah bahawa anda tidak perlu menjalani rawatan dialysis, penyakit ginjal (buah pinggang) gagal berfungsi itu semua hanya mitos dan tidak benar sama sekali dan jika ianya benar sekali pun, ginjal itu boleh dirawat hingga sembuh dan berfungsi seperti sedia kala hanya dengan membuat rawatan dan makan ubat disini, tanpa pembedahan. Apa yg berlaku sebenarnya ialah ginjal anda menjadi rosak teruk kerana anda memakan ubat DPS dgn banyaknya, kandungan dadah dan racun yg terkandung dalam ubat itu telah menyebabkan kerosakkan yg teruk pada ginjal, akibatnya ginjal gagal berfungsi , seterusnya cell darah menjadi tercemar (contaminated) 
Mereka yg menjalani rawatan dialysis biasanya dipanggil rawatan “cuci buah pinggang” Persoalannya adakah ginjal yg telah rosak itu boleh elok semula (sembuh) dengan hanya cuci, jawabnya tentu lah tidak samasekali, ginjal yg di cuci itu hanya akan jadi bersih tapi tidak akan sembuh, ginjal itu tetap lah gagal berfungsi. Seterusnya (jika anda setuju) ginjal itu perlu di tukar (beli organ) dengan yg baru melalui proses pembedahan yg memakan kos RM ratusan ribu. Oleh itu elakkan lah dari menjalani rawatan dialysis, katakan TIDAK kepada dialysis.
Ada 2 cara bagaimana dialysis boleh dielakkan/dihentikan
1. Jika anda disyorkan oleh Dr di hospital supaya manjalani rawatan dialysis, nyatakan “TIDAK” dan jangan sesekali sign borang  rawatan itu tapi segera lah keluar melarikan diri dan mencari rawatan complimentary atau tradisional  untuk menyembuhkan buah pinggang anda, Contohnya disini la. Jika anda setuju untuk menjalani rawatan dialysis bermakna anda telah menempah maut, ertinya maut pada poket dan nyawa akan melayang. Selepas itu anda tidak boleh melakukan pusingan U, berpatah balek tidak mau buat dialysis dan inginkan rawatan TCM
2. Jika anda telah menjalani operation untuk rawatan dialysis, ada alat telah ditanam dalam badan anda, alat ini telah mengubah ecosystem badan dimana badan anda berfungsi melalui mesin, bukan secara normal. Tanpa bantuan mesin anda akan out. Oleh itu, dapatkan Dr yg membedah anda dulu katakan supaya kembalikan ecosystem badan seperti sediakala , keluarkan segala peralatan yg telah ditanam, sambungkan semula segala pembuluh darah dan urat saraf yg telah dipotong, selepas ecosystem badan dah jadi normal anda boleh menjalani terapi pemulihan buah pinggang disini hingga sembuh sepenuhnya tanpa memerlukan dialysis.



0 comments:

Post a Comment